En vaan yksinkertaisesti tajua, mikä siinä on, että ihmisten tarvitsee rynnätä kyynerpäätekniikalla junaan. VARSINKIN, jos kyseessä on nuoriso vs. mumsat ja papat! On oikein miletä piristävää, kun joku mumsa mulkaisee sua pahasti ja heittää muutaman herjaavan kommentin "nuorison törkeästä käytöksestä", kun menet junaan ennen heitä (korostan tässä SIISTISTI ja ASIALLISESTI sisään menemistä, en järjetöntä tunkemista). Minulle on useampaan otteeseen käynyt seuraavanlainen tilanne: olen ollut ystäväni kanssa liikenteessä ja junan tullessa ystäväni menee pari askelta edellä junaan, ystäväni ja minun väliin tunkee väkisin joku mumsa kasseineen ja astuu junaan, jumittaa koko sisääntulon ja hyvässä lykyssä vie kolme penkkiä kasseineen. jos olen kuitenkin päässyt ennen mummoa istumaan ystäväni kanssa ja mummo haluasi JUURI sille ikkunariville istumaan, missä satun istumaan, kokee hän tarpeelliseksi istua milenosoituksellisesti lähistölleni ja valittaa suureen ääneen toisille martoille "nuorison itsekkyydestä valita parhat paikat meidän vanhojen nenän edestä". Kiitos vaan, tahallani sen aina teen, tahallani myös olen tämän ikäinen ja tahallani vaikutan ihan saatanasti muiden ikäisteni perjantai-iltaiseen ryyppäämiseen ynnä muuhun mellakoimiseen! MINUN VIKA, myönnetään! Myöskään en tajua miksi näiden kärttyisten ihmisten on istuttava muissakin julkisissa kulkuneuvoissa niin saatanan leveästi ettei pääse istumaan ellei erikseen pyydä, silloinkin saat luultavasti karun mulkaisun ja hymähdyksen vastaukseksi... sinulla kävi tuuri jos hymähdyksestä huolimatta pääsit istumaan, lucky you, nyt saat istua sen kärttyisen henkilön vieressä seuraavat puolituntia! On se kiva, että kasvatus on nykyaikana aivan harakoilla, vaikka tieteiden ja psykologian olisi pitänyt kehittyä niin paljon että siitä olisi tähän päivään mennessä ollut apua, mutta mumsat eivät agree!